Kalendarium

Niedziela, 2021-06-13

Imieniny: Antoniego, Gracji

Statystyki

  • Odwiedziny: 138126
  • Do końca roku: 201 dni
  • Do wakacji: 12 dni

Kontakt

Szkoła Podstawowa Nr 35 w Częstochowie

e-mail: sp35@edukacja.czestochowa.pl

tel. 34 360 53 03

Jesteś tutaj: Start / Kontakt

Kontakt

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Realizując obowiązek informacyjny w związku z wymaganiami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), w skrócie RODO informujemy, że:

 

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Administratorem danych osobowych jest [należy wpisać pełną nazwę jednostki systemu oświaty].

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Z administratorem danych można skontaktować się w następujący sposób:

  1. listownie na adres siedziby administratora: [należy wpisać dokładny adres jednostki systemu oświaty (z kodem pocztowym)],
  2. telefonicznie pod numerem: [należy wpisać numer telefonu],]
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej: [należy wpisać adres e-mail],
  4. przez elektroniczną skrytkę podawczą ePUAP na adres skrytki: [należy wpisać adres skrytki ePUAP].

 

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.bfo@edukacja.czestochowa.pl lub telefonicznie pod numerem 34 370 63 14.

 

CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia z Panem/Panią komunikacji za pomocą:

poczty elektronicznej, formularza kontaktowego [EB1] lub Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP), jeśli zainicjuje Pan/Pani taką komunikację.

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w związku z ustawą z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.

 

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami do których mogą być przekazane Pana/Pani dane osobowych będą podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Pana/Pani dane są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń[1] oraz podmiot, z którym administrator zawarł umowę na świadczenie związanych z użytkowanymi systemami informatycznymi.

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pana/Pani dane będą przetwarzane do momentu realizacji konkretnej sprawy, w której zostały zebrane oraz do celów archiwalnych przez czas określony w przepisach prawa, zgodnie z  Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora:

  1. dostępu do swoich danych;
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. usunięcia danych osobowych;
  5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00).

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Pana/Pani dane są niezbędne, aby umożliwić administratorowi prowadzenie komunikacji z Panem/Panią. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością jej prowadzenia.

 

INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYCJI, W TYM O PROFILOWANIU

Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą profilowane.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zasady dotyczące przetwarzania danych w serwisach WWW [należy wpisać nazwę jednostki] w Częstochowie zostały określone w Polityce Prywatności [link do polityki prywatności]



[1] Sytuacja dotyczy głównie podmiotów świadczących usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym m.in. ePUAP w związku z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.

 


Polityka prywatności

 

Regulamin użytkowania i polityka prywatności serwisu       

Wszelkie prawa do zawartości serwisu [należy wpisać pełną nazwę jednostki i adres strony internetowej np. Szkoły Podstawowej nr X im. Kubusia Puchatka w Częstochowie www.spx.pl] są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz drukowania całych stron lub fragmentów portalu pod warunkiem nienaruszania praw autorskich oraz praw o rejestracji znaków należących do [należy wpisać pełną nazwę jednostki] . Żadna część serwisu nie może być w całości lub części kopiowana w celach komercyjnych, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób modyfikowana, linkowana lub wykorzystana bez uprzedniej zgody [należy wpisać pełną nazwę jednostki]. 

Odnośniki do innych stron    

Strona [należy wpisać pełną nazwę jednostki] może zawierać odnośniki do innych stron „www”, które są własnością oraz są prowadzone przez niezależne jednostki i instytucje. Użytkownicy powinni zdawać sobie sprawę z faktu, że [należy wpisać pełną nazwę jednostki] nie odpowiada za treści zamieszczone w serwisach, do których odnośniki znajdują się na stronie [należy wpisać adres strony internetowej jednostki]. Sugerujemy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejszy polityka prywatności odnosi się tylko do serwisu www [należy wpisać pełną nazwę jednostki].

 

Gromadzenie danych

W serwisie www [należy wpisać pełną nazwę jednostki] przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.  Poniżej znajduje się dokładny wykaz informacji przechowywanych w plikach logów serwera www:

  • publiczny adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie,
  • nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP o ile jest możliwa,
  • nazwa użytkownika podawana w procesie autoryzacji,
  • czas nadejścia zapytania,
  • pierwszy wiersz żądania HTTP,
  • kod odpowiedzi HTTP,
  • liczbę wysłanych przez serwer bajtów,
  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) –  w przypadku gdy przejście do strony  [należy wpisać pełną nazwę jednostki] nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP.

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony [należy wpisać pełną nazwę jednostki]. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia: które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron www są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów itp.     

Logi systemowe         

Gromadzone logi systemowe przechowywane są przez czas nieokreślony i są wykorzystywane tylko do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz siecią [należy wpisać pełną nazwę jednostki]. Zebrane logi wykorzystywane są jedynie w celach statystycznych i nie służą do identyfikacji poszczególnych użytkowników serwisu. Zawierają informację o odwiedzonych stronach portalu [należy wpisać adres strony internetowej jednostki], typie przeglądarki z jakiej użytkownik korzysta oraz o systemie operacyjnym zainstalowanym na komputerze internauty.



Cookies

Poprzez pliki cookies (tzw. ciasteczka) należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które wysyłane są przez odwiedzany serwis internetowy do urządzenia internauty, w szczególności komputera czy smartfona. Mechanizm Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki te stosowane w serwisie [należy wpisać pełną nazwę jednostki] nie przechowują żadnych danych osobowych, ani innych informacji zebranych od użytkowników.

 

W serwisie  portalu [należy wpisać adres strony internetowej jednostki] używa się cookies jedynie, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych.

 

Strona internetowa [należy wpisać pełną nazwę jednostki] korzysta z mechanizmu cookies Google Analytics, który służy do śledzenia informacji na temat korzystających z serwisu. Dane zawarte  plikach cookies służą do tworzenia statystyk dla witryny [należy wpisać adres strony internetowej jednostki], zbierane są anonimowo i dotyczą: regionu połączenia, przekierowań z innych witryn, liczby odwiedzin oraz odwiedzonych stron.

 

W celu zapoznania się z Polityką Prywatności Google Analytics wejdź na stronę: https://support.google.com/analytics/answer/6004245. Jeśli nie chcesz korzystać z mechanizmów Google Analytics zainstaluj dodatek do przeglądarki, który blokuje mechanizm Google.

 

Kontakt

Użytkownicy, którzy mają pytania dotyczące niniejszej deklaracji ochrony prywatności, praktyk stosowanych na tej stronie, czy też sposobów utrzymywania z nią kontaktów, proszone są o wysłanie uwag pod adres: [należy wpisać adres e-mail do osoby odpowiedzialnej za stronę internetową jednostki].


Korzystając z serwisu internetowego [należy wpisać pełną nazwę jednostki] akceptujecie Państwo zasady zawarte w polityce prywatności portalu  [należy wpisać adres strony internetowej jednostki].

Zmiany

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności w portalu [należy wpisać adres strony internetowej jednostki], wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.